Wil je meer tijd om creatief te kunnen zijn binnen je werk?

Iedereen die te maken heeft met marketing zal het erover eens zijn dat hun meest essentiële vaardigheid is om hun creativiteit de vrije loop te kunnen laten gaan. Marketing is immers het adequaat kunnen inspelen op een constant veranderende markt met even veranderlijke eigenschappen.

Uit het rapport van Adobe Workfront blijkt echter dat er maar weinig tijd van een dagelijkse werkdag gespendeerd kan worden aan deze belangrijke vaardigheid. Gemiddeld geven de respondenten aan 19% van de dag bezig te kunnen zijn met creatieve processen, 19% zijn vergaderingen, 11% administratieve taken en nog eens 10% is het opzoeken, versturen en verzenden van e-mails.

Merk jij ook dat jij meer tijd spendeert aan taken die je niet, of minder liggen? Ga dan eens het gesprek aan met jouw leidinggevende. De hIB.App kan helpen met oriënteren en jouw kwaliteiten in kaart brengen. Wij helpen je natuurlijk graag hierbij. Neem daarom vrijblijvend contact met ons op door een e-mail te sturen naar vraag@identiteitsbedrijf.nl. Dan kunnen we samen kijken wat jij het beste kan doen.